ArmyAnne Arkadaşlar benim bebeğinin kilosu az doktor haftasına göre geriden geliyor dedi. Eğer kiko almazsa 2 hafta sonra doğumu gerçekleştirecek. Bebeği haftasına göre geriden gelip doğuran arkadaşlar bebisler nasıllar
birmavihikayesi ArmyAnne benimde karın çevresi,3 hafta geriden geliyor dedi doktorum bugün çok üzgünüm banada kilo almazsa sezeryana alırım dedi 35+1 gunluguz 2300gr
Deletedmom_35 Özellikle karın bölgesi çok küçük 😔 20 gün oldu doğum yapalı bebeğim ne kadar emzirsemde büyümüyor gelişmiyor çok üzülüyorum
ArmyAnne Deletedmom_35 üzülme gerçekten bebekler hissediyorlar ne kadar doğdu bebiş benimki zayıf çok korkuyorum kuveze girmesinden hamileligim stresli geçti kendimi sucluyorum benim yüzümden kiko almıyor diye
Deletedmom_35 ArmyAnne 40 haftalık olmama rağmen 2400 doğdu ama karın bölgesi için hep iki hafta geriden geliyor dedi doktor
Deletedmom_35 ArmyAnne Kendini hiç suçlama ya kilo alan bebek yine alıyor sen canını sıkma bebeğin hisseder bak 😔 olumlu düşün güzel olur inşallah 🤲🤲
ArmyAnne Deletedmom_35 inşallah bakalım yarın ne diyecek kizcem çok uğraştırıyor bizi en başından beri
ArmyAnne birmavihikayesi aynen benimki de 34 haftada gittiğimde 2kg dedi iğne serum verdi dört beş gün sonra gittiğimde 90gr almıştı bakalım yarın ne diyecek