Halide_70 Haftamdan beri birer hafta aralıklarla ya da on gün arayla hafif kanamam oluyor. Kontrollerde çok şükür sıkıntı çıkmadı bunca zaman. Ama 13+5′te hala oluyor benim. İkiz olmasıyla ilgisi var mı? Rahim büyüdükçe kanama hep olur mu? Deneyimi olan?
Elisaturgut Halide_70 benim ikiz değil ama ilk aylarda benim de oldu doktor ağır kaldırma falan dedi sonra kendiliğinden düzeldi sorun olmadı
Sdnglhn Halide_70 Canım şuan çoğu insan bunu yaşıyor herhalde çok duyuyorum,görüyorum artık.Bende 7.haftamdan 16.haftama kadar yaşadım ara ara.Doktorun verdiklerini kullan moralini bozma,bebek büyüdükçe azalıp bitiyor 🥰
Halide_70 Sdnglhn inşaallah. Başından beri sık sık olunca artık üzülüyorum. Çok şükür hep çabuk bitti, doktorlar da panik yapma diyor. 😑 İnşaallah iyidirler yavrularım.