Gul9227 3 hafta önce doğum yapmış biriyle konuştum, refakatçi alıyorlar. Odalar tekli de varmış, ikili de varmış, o an hangisi denk gelirse artık. Girdiğini odada hem sancıni çekiyormussun, hemde doğumunu yapıyormuşsun. Ebeler çok anlayışlı dedi, doktor doğuma 5 dk girdi çıktı dedi, ebeler herşeyi hallediyor zaten dedi. Memnun kalarak anlattı.