Meryemaskerden Sedasude bizde ayniyiz cnm 40a 3gun kaldı persembe kontrol var bakalim ne diycek dr 40da suni sanciyla baslatirim dogumu diyordu hangi gün gelecegime karar verir artk persembe gnu🤗
Gokcin Sedasude bizde 39+1 iz tahmini doğum 26 temmuz bakalım uygulamaya gorede 6gun var 🙂 dün baktı doktor açılma yok dedi
Sedasude Hatce06 doktor bekleylim dyo aclma baslmş sancı war ne bkletyosa sancı filan warmı siznde 🙄🙄
Esrakm Bende 40 hafta oldum çarşambaya kadar bekleyelim suniyi deneyelim dedi doktors artık gelsin istiyorum 🙏🤗
Prnssannesi Benmde ayni gelmeye niyeti yok doktor perşembeye kadar bisey olmazsa yatış yaparz dedi. Ki ben bugün cok istyodm =( 40+4 olduk
Prnssannesi Sedasude bugun bende öyleydim kendimi hazrlamstm doktor saolsn hic ilgilenmedi biraz bekliyelm dedi bu arada prensesimznde adi sude =)
Sedasude Prnssannesi ayy benim miğimin ismide sude sansa aynı intçı kızlarımız 😊😊 benlede ilglenmedi pis doktor kilosu gelişimi hakkında bilgi aldn deylmi naslmış prenses rahatlar gelmeye niyetleri yok hiç 😊😊
Prnssannesi Sedasude haftamz bile ayni =) soylemedi ki zaten ona sinir oldum suyun iyi dedi tek dediği ama bi ay once flan 3.450gr di
Sedasude Prnssannesi simdi sende sormayı akıl edemedn beklentin we sinirinden 😊 ben sorunşarımdan dolyı sormamıştım gidememiştmde bi süre o yüzden ilk aklıma gelen doktora sordgm kac kilo oldgu 😂😂 maşallah iymiş aslnda kilosuda minik hanımın 😊😊😊
Esrasena Hatce06 Benimde çarşmba,şafak 1,sadece geçip hiden ağrılar var yramaz bir bebeğim var fena hareketli 😋
Prnssannesi Sedasude doktor da yardimcisida sinirliydi sordm cvb vermedi bende sinirlendim ondan iyi herseyi dedi geçti - _- seninkinin durumu nasl canım