Arkadaşlar covid geçirip parosmi sorunu yasayan oldumu artık iyice pskolojim bozuldu hiç bir şekilde soğan sarımsak biber yiyemiyorum tarif edemeyeceğim kadar iğrenç bir koku alıyorum hamilelikten değil malesef tabi hamilelikle birlikte daha hassaslaştı nisanda covidi geçirmiştim ve gerçekten çok hafif koku tat gitmese inanmazdım hasta olduğuma hazirandan beri bu lanet parosmi hastalığı ile mücadele ediyorum keske sadece üstte saydıklarım kotu koksa onada razıyım makarna pirinç bulgur çiğ hamur tadı ve kokusu geliyor pişince bile sut ve sut ürünlerinden benzin kokusu alıyorum zeytin yiyemiyorum sabun kokusu geliyor resmen sadece peynir ekmek ile yaşıyorum oda sadece bir marka peynir yiyebiliyorum diğerlerini yiyemiyorum çörek otu susam bildiğiniz plastik çiğniyormuş gibi oluyorum artik yemek istiyorum çok kötüyüm tabi şükrediyorum covidi agir atlatıp entubede olabilirdim ama gerçekten bu hastalıkta çok agir birde 10+5 hamileyim 12.haftadan sonra bebek benden beslenecek Rabbim nasip ederse o zaman ne yapacağım bilmiyorum
(malesef çözümü şuanlık yok)