42500 Arkadaşlar bugün bebeğimizi görmeye gittik bebeğim hem ters gemde kordonu 2 defa boynuna dolandırmış hemde hiç açılmam yok sancımda yok acaba sancısız doğuma girermim böyle giderse sezeryan gözüküyor dedi doktor benim gibi olan var mı
tazeanne123_ 42500 Geçmiş olsun tehlikeli değil mi 2 defa boynuna dolanmış kordon normalde sezeryana almaları lazım normal doğum olmuyo bildiğim kadariyla
Hilal-95 42500 haftanı erken olsa kordonu açabılırdı bebek belki ama yeri dar olduğuniçin sanmıyorm bence sezaryen olun riske atmayın
42500 tazeanne123_ yok canım doktor bi tehlike görünmüyor dedi 39 haftaya kadar bi sıkıntı çıkmazsa bebekte bi hareketsizlik olmazsa 39 haftada sezeryana alıcak hayırlısıyla