Kızlar nasıl anlaticam bilemedim ama kasilmam oluyor bebek biryere toplanıyor bugün fazla oldu daha hastaneden sabah cikisim yapıldı baş asagiymis serumlar yedim ciğer geliştirici bide nidicatt sanirim hatırlayamadım herneyse eve geldiğimden beri toplanıyor canim aviyor sanki vajinamdan bisey çıkacak gibi kasildikca vajinam hava alıyor gibi oluyor korkuyorum adalat yazdı ona başliyicam akşam oda erken doğum riskine karşı erteliyormus sanirim böyle durum yaşayan oldu mu