Kızlar 3 haftalık oğlan bebeğim var. Son 2 gündür baya gaz sancısı yaşıyor. Bir arkadaşım Biogaia önerdi. İçinizde kullanan var mı? Bitkisel içerikliymiş. Doktor kontrolümüze 1 hafta var acaba şimdiden alıp başlasam mı?? Lütfen tecrübesi olan varsa paylaşsın. Ne yapacağımı bilemiyorum..