Benim de 8. Haftamda çok ağır kanamam oldu. Su gibi kan akıyordu bildiğiniz. Doktorum çok büyük bir kanama alanım olduğunu söyledi. İlac ve iğne kullandım,bir süre azaldı fakat 2 hafta sonra yine aşırı şiddetli kanamam oldu. Bu süreçte moralim çok bozuktu tabi. Doktorum sağolsun cok destek oldu. İğnelere ve ilaca devam ettim. Her hafta kontrole gittim. 1 ay boyunca kahverengi akıntılarım oldu hatta büyük miktarda pıhtılar düşürdüm. Şu an 21. Haftadayız ve her şey cok yolunda cok şükür 😊 Bebek büyüdükçe kanama alanını yok etti. Dikkat ettiğiniz müddetçe bir sorun olmayacaktır inanın. Güzel şeyler düşünün,içinizi ferah tutun☺️ İnsallah siz de sağlıkla 21. Haftanıza geleceksiniz ☺️