@SevcanahinBingl 1 ay önce ters dururkende aynı agrıyı yasadım suan doğum pozısyonunda yıne aynı agrı. Ve dedıgım gıbı sancı 0 acılma 0. 8 haftadır böyle. Cocuk baskı yapıyor sadece belkide bünye meselesi mesala benim bünyem demekki 25. Haftadan beri agrı yapıyor taşıma konusunda . Herkesın kı tabıkıde aynı olmaz doktorunuza sorun yinede. sağlıcakla kavusalım cocuklarımıza 🙏🏻