Kızlar hastaneye gittim ntsde gine sancım çıktı doktor hemen sezeryana almak istedi ben dedim beklemek istiyorum 1 gün daha annem uzakta oturduğu için eve geldim sabah sezeryanim var ama agrilarim 5 dk da bi gelip gidiyor NASIL geçer bu bilmiyorum dayanamıyorum agrilarima ne yapcam da geçsin yardim edin nolur