Naziko Kızlar selam benim bat 2 ekim yaptığım test predictor marka erken gebelik testi yorumları alayımm. 💗 https://resimyukle.io/r/aEhBkff2Te
dakpinar- Naziko canım eğer aynı anda hayal görmüyorsak eğer hamilesinnnn 🐣😍 tebriklerrrr annesi ❤️❤️
Hilal-95 Naziko valla kuzum uyku sersemiyim şuam çizgiyi gayet güzel görüyorum hayırlı olsun 🥰 tebrikler 🎈 sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
poncikveannesii Naziko Benimde aynı böyle çıkmştı hamilesiniz bence bende adetten önce öğrendim kan verin çok yeni gözünüz aydın 🥰
Pinpirikanne Naziko hayirli olsn canm benimde bat 1 ekim bgun normal test yaptm tek çizgi cikti sonradan erken gebelik testi mi alsaydm diye pisman oldum
SF06 Naziko hepimizin gördüğü muhtesem bi hayalmis bu 🤪😁🥰 hayırlı olsun canim silik cikmasinin sebebi betanin tam olarak 10′na ulasmamasindan kaynakli yarin yada ertesi gun yaptiginda net bir sekilde gorursun🥰♥️