Zeyna27 merhaba canim bende femera kullanarak hamile kaldim yalniz ikinci kullanımımda hamile kaldim. Ayni zamanda polikistik overim vardi. Bu süreçte esimle sabah ac karnina zeytinyağında beklemis incir yedik. Bol bol ceviz badem yedik. Esim keciboynuzu pekmezi tüketti bende Avakado filan yedim. Gerisi rabbimin taktiriydi su an cok şükür 29 haftalik olduk.