Gamze255 Kızlar, ikisi arasında çok kararsızım. Son ana kadar ne olacağını hiç birimiz elbette bilmiyoruz fakat normal doğumu cok istiyorum ama korkularım çok fazla.. Sezeryan içinde sonrasından korkuyorum. Napıcam bilemedim 🥺
Melistosum Gamze255 bu konu o kadar konuşuldu ki.. ben hiç birini erkenden düşünmüyorum Allah’a bırakıyorum hayırlısı ne ise o olsun..
BelisMelis41 Gamze255 bende öyle en basından beri normal dogum istedim ama eger acılmam olmazsa suni sancı verılırse ve yıne acılmam olmazsa o kadar sancıyı cekmış olmam bosuna olucakmıs gıbi gelıyor ilk doğumum beni neyin beklediğini bilemiyorum bu da benı korkutuyor..
Ftmgl1 Gamze255 eğer cesaretiniz varsa normal yapın tabiki sonrası daha kolay ama sezeryandan da korkmayın ben oldum hemde çok panik ve korkak biriyim hiç öyle öldüm bittim bi durumu yok
Nlfrylmz Gamze255 merhaba doğum tabi ki planlandığı gibi olmayabiliyor. Normal diye girip çok fazla sezeryana dönen var fakat sezeryan doğumdan korkmanıza gerek yok hiç anlamıyorsunuz bile . kötü tecrübeleri okumamanızı tavsiye ederim. Sonuçta herkesin doğumu kendine özeldir. Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza.
Lolipoppp BelisMelis41 bende şuan aynı durumdayım düne kadar hersey normal doğum yolunda ilerliyordu ki ben iki doğumdan da korkuyorum doktorum bebegin kilosunun 4 ü geçince ve karin çevresinin 350 geçince sezaryen olabilme ihtimalinin olacağını söyledi karin çevresi tam 350 di kilosu bu sefer ultrasonda çıkmadı Sebebini bilmiyorum ama 4 ü geçti bence biz 39+4 teyiz nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum ne olacağını kestiremiyorum korkum o kadar sancıyı çektikten sonra sezaryen olmak lütfen dua edin bana Rabbım beni de benim gibi bütün hamile annelerimizi de tek sancı da ağrısız dogurmayi ailesine eşine bebeğine kavuşmayı Nasib etsin içimizdeki korkuyu alsn inşallah
Karacam BelisMelis41 40/3le hiç açılmam olmadı oğlum aşağı inmedi suni sancı asla almam budrumda dedim ve spinal oldum😬 açıkcası bnm belde fıtık sırt omurumdada yamukluk varmış normal doğum yapsamda zor olucaktı spinal doğum kolay ama fıtığım olduğunu bilseydim yapmazdım sonrası zorladı çünkü genel anestezi sezaryen bnm en uygun olanıymış ama işte
Gamze255 Ftmgl1 evet sezeryanı tavsiye eden cok fazla benim normalden biraz korkum var oda sancı cekme esnası acaba kaç saat sürücek vesaire korkuları
BelisMelis41 Gamze255 bugunndoktorumuzla gprustuk catım dar oldugu ıcın 4 ekim pazartesıye sezaryen gunu aldık hayırlısı böyleymıs artıkk
Ftmgl1 Gamze255 evet her bünyede farklı oluyor kimi 3 saat sancı çekerken kimisi 2 gün çekiyor siz içinizi ferah tutun hangi şekilde olursa olsun rabbim güç veriyor
Ozlem23 Gamze255 valla ben nomal istiyodum ama sezeryan oldum 🤗 bu pek bizim istegimize bağlı değil ama sezeryan sonrasında hiç sıkıntı yaşamadım ben çok rahattı sezeryan sirasindada yaşamadım tabi 😄
Giz3ww Gamze255 Ben son ana kadar hiç düşünmedim doktorum deneyelim mi dedi olur dedim doğumum çok zordu normal oldu ama gene olsa gene dener normal isterdim.Bedeniniz ne yapması gerektiğini biliyor inanın herşey geçip gidiyor zorda olsa.
Lelommm Giz3ww rahminiz eski haline döndümü peki özel oldu ama merak ediyorum dönmüyor deniyor genelde 🤦🏻
Melkeylmz Gamze255 doktorlarında söylediği dışarıda duyduğum duyumlara görede en sağlıklısı normal dogummuş
Pambix Gamze255 Bence kendini bebeğine bırak biz ne istersek isteyelim biraz bebek karar veriyor .en azindna sıkıntı çıkmadığı sürece normali denemeni tavsiye ederim..baktın olmadı zaten bı şekilde bebek çıkacak sezeryan olursun 😊 emin ol bebek kendi karar veriyor nasıl geleceğine kendini akışa bırak hiç stres etme
Pambix Benim suyum geldi 18 saat sürdü normal için uğraştık bende bebegimde elimizden geleni yaptık ama bebeğim yoruldu kalp atışları dan dolayı sezeryan oldum son anda. Pismanda değilim elimden geleni yaptım denedim olmadı .çok şükür korktuğum gibide geçmedi. Kendimi bebeğime bıraktım işin akışına bıraktım olsaydı olurdu olmadı mecbur sezeryan…kimisi diyor o kadar sancı cekene kadar keşke en başında olsaydim diye..ama bilemezsin ki herkesin vücut yapısı ağrı eşiği bebeğin kilosu vs değişiyor doğumum şekli de gidişatı da değişiyor buna bağlı .doğum kisiye ozeldir yasa gör 😊
Karamelasepeti Gamze255 Pozitif normal dogumhimayeleri oku.. pskoloji ve inanmak herseyın basında gelir tereddütlerim n olursa vücudun o sinyalleri alır aynı sekilde bebegin de.. sen inan ve dua et.. tabii kii ne olacağını bilemeyiz ama dediğim gbi önce kendin inanmalısın. Başarabileceğini yapanlar da senin gibi kadınlar bana nasip olmadı yapmadım için zorlgnu blmiyoem ama inşaAllah sanaa olue