4283eslem GamSer bende de var 5 aylıkken erken doğum tehlikesi geçirdim yaptılar kanama olursa da yapıyorlarmış doğumdan sonrada bebegin kan degerine göre yapılıyor
4283eslem Nazlicanmami bazı doktorlar belli haftada kanama olmasada yapmayı tercih ediyorlar bn 3 cocugumda da doğumdan hmn sonra yapıldı hamile iken hiç yapılmadı
Hilalinci GamSer. Hayır ağır preeklampsi nedeniyle erken dogum yaptim.şimdide ayni şeyleri yasamamak icin daha sıkı takip .Ve olmamasi icin dua ediyorum insallah bukez zamaninda kucagima almak nasip olur
tomurcukannesi GamSer ben. Test yaptırmak derken neyi kastettiniz anlayamadım. Benim eşimle kan grubumuz farklı birimiz negatif birimiz pozitifiz o yüzden direk iğne oldum.
alisaorkhan Ben azeriyim ve azerilerin kimliğinde kan grubu yazılıyor, o yüzden biz en baştan biliyorduk kan uyuşmazlığımızın olduğunu,5 haftalıkken doktora gittiğimde söylemiştim negatif kanım olduğunu,antikor testi yaptırdım negatif çıktı, pozitif çıkması sorun oluyor,tam olarak sorunda değil aslında bir iğne var sorun orda,pahalı olmasında. Burda bizim parayla 200 azn, sizin parayla 400tl. Rhogam adında bir iğne. Dilerim kanınızda antikor çıkmazda iğne vurdurmak zorunda kalmazsınız. Hem ilk gebelikte sorun olmuyor. Korkmanıza gerek yok☺️ Sağlıklı hamilelik dilerim🌹
GamSer alisaorkhan teşekkür ederim derim. Tam olarak öğrenmek istediğim buydu. Kan uyuşmazlığını bizde bılıyoruz ama negatıf pozıtıf sonuc için test demiştim bende yarın yaptıracağım. Sağlıklı günler dilerim☺️☺️