HappyBabyy ben 10 haftalik boş gebelikten kürtaj oldum ve 3 güne birseyim kalmadı patoloji sonucum temiz çıktı rahmim toparlandı ilk adetten sonra acısız bir işlem tamamen uyutuyorlar uyanınca hastaneden yürüyerek gidebiliyorsun bazıları kurtajda rahmi kaziyorlar diyor ama yanlış bir anlatım içerideki pis kanı ve kese deki sıvıyı vakum yöntemiyle çekiyorlar zaten kaziyan bir doktor gorevinde hata yapmış olur çünkü kazımak hamile kalmayı çok engeller. İlaç çok kötü aşırı sanci yasatıyorlar bazen o ağrıyı çektirip kürtaja alıyorlar yani boşuna ağrı çekmiş oluyorsun ve ilaçla parça parça düşeceği için icerde parça kalma riski bulunur