Arkadaşlar ben şu anda 29+1 haftaligim yani 30 un içine girdim diye biliyorum.32.haftaya 11 Ekim’demi giricem 18 Ekim’demi beni aydinlatirmisiniz.doğum izni almak istemiyorum çalışmak için doktorumdan belge almam lazim iş yerim birkaç gün erken goturmemi istiyor.Bugun doktorumla görüştüm 18.Ekimde verebilirim o zaman 32 olacaksın diye söyledi ama sanki o tarihte 33.hafta olmuyormu.Kafam çok karıştı bilen biri varsa yardımcı olabilirmi.