deletedmom734 valla ben daha alışveriş bile yapmadım canım ama şimdilik yenidoğan ve 0-3 ay almanı öneririm çünkü büyüdükçe bebeğine göre alacaksın zaten eve yığmaya gerek yok bence 3 yenidoğan 3 0-3 ay alsan yeterli bence bir süre yenidoğan kullanacak ama 1 ay sonra 0-3 ayı giymeye başlayabilir diye düşünüyorum o yüzden ben 0-3 ayı daha çok alırım galiba