Nemusto Kızlar şekerm yok tüm testler yapıldı.Suyu falanda normal ama bebito iri çıkıyo.Doktor cihazların yanılma payı oluyo dedi 500 gr kadar.Bu durumu yaşayan var mı acaba?
Selma61 Nemusto Benimde ilk hamileliğimde 2hafta ilerde diyordu hiçbir sıkıntı olmadı yani herşey normaldi yani sıkıntı etme Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz ☺️
Almi4134 Selma61 3 hafta kafasi buyuk cikti :( 38. Haftamdayim doktor srzeryen dedi ben emin olamadım baska bir doktora da görünmek istedim hal böyle olunca ve ben de merak ediyorum:/
Nemusto Almi4134 ben 31+2 deyim komple ilerde kafa karın 😊 ama doktor sağlıklı diyor bakalım yarında göreceğiz
Selma61 Almi4134 Hicbirsey olmaz ben her gittiğimde kafası büyük bebek geldi diyip gülüyordu bende agliyordum sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle içiniz rahat olsun 🥰