Elifikiz çok normal canım. Demir ilaçları idrar rengini değiştiriyor. Ben de ilk hap kullandım kusma vs yaptı. Kabızlık beni mahvetti. Sonra suyla karıştırılan sıvı bir ilaca geçtim. O da kötü tadı kokusu falan ama inanın çok daha rahatım. Doktorunuza söylerseniz size daha uygun bir ilaç verir. Gebelikte zaten hazımsızlık oluyor. Demir hapı da eklenince ekstra hazımsızlık ve rahatsızlık yapıyor. İlerleyen dönemlerde nefes almak bile zor oluyor. Ona göre doktorunuza danışın ve başka alternatifleri değerlendirin.