Arkadaşlar 5 aylık hamileyim göğüslerim çok büyüdü ve çookk kaşınıyor çookk sızlıyor göğüs uçlarım şişti falan çatlama falan yok ama göğüslerimden çok huzursuzum şimdiden böyle bebeğim doğunca daha kötü olacak diye korkuyorum ne yapmalıyım tecrübeli anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var krem falan sürüyorum ama hiç faydası yok