Figengeylani canım bırakma ünsilini bırakırsan daha da çok yükselir , bende pcodan dolayı ünsilin direncim var buna bağlı 5. Haftamdan beri diyetteyim ilk 4 ay şeker ilacı ve diyetle devam ettim kadın doğumcum 3 aydan sonra şeker ilacı bebeğe zarar verir dedi bıraktırdı bana 16. Haftamdan beridir de ünsilin kullanıyorum sabah öğle akşam olarak İnan hala yüksek 🤦♀️ Daha dün akşam tokluk 180 buldu Doğu zaman 140 150 zaten açlıktı 90 100 arası ama kullanmasam daha beter olur biliyorum sende doktor bırakma dediyse sakın kafana göre bırakma bırak hiperaktif olsun bende öyle olmuyo ama bırak olsun yeterki sağlıklı olsun tek canını sıkacağın konu bu olsun kuzucum elimizden geleni yapalım biz gerisi taktiri ilahi 🤍