Sevgi-K hayır canım olmaz öyle şey reçeteye yazılan ilacı parayla nasıl veriyo eczane günü gelmemişse sistem zaten hiç vermiyo mecbur parayla alınır öteki türlü tabiki min. Üçretini veriyorum 4 haftalıktan beri vajinal 3 tane kullanıyorum 30 haftalığım reçeteyle yazıldıktan sonra çıkan ücretle alıyorum kendisi zaten 80 lira mı ne pahalı yani