Sancarefeem Kızlar 2 3 gündür özellikle çok fazla sızı hissediyorum genital bölgede açıyor ayağa kalkamıyorum neden oluyor anlamadım ya korkuyorum erken gelir diye yaşayan var mı
Deniz59 Sancarefeem bebeğin başı aşagıda olabilir benimde aynı şekilde aşagıda baskı ağrı var kafası aşağıda
Denizyildizii Sancarefeem aynıyız ☺️ benimkide çok toplanıyor mideme çok baskı yapıyor bazen taş gibi oluyor. Seninde benimde normaldir heralde böyle seyler olması artık bu haftalarda
aysegul-17 Sancarefeem benimde 34. Haftada başlamıştı yürürken çatı kemiklerim çok ağrıyor yatarken de sızlama tarzı ağrı oluyor bebeğin kafası aşağıda olduğu için baskı yapıyormuş doktorum normal olduğunu yalancı sancıların da olacağını söyledi
ay-se Sancarefeem ben de 32. Haftamdayım çatı ağrım kalçalarımda ağrı toplanma var sanırım ben de erken gelecek diye korkuyorum :(
Miniksutanesi Denizyildizii bende de toplanma ve taş gibi olma vardı, bunlar kasılmaymış ve açılmaya neden olmuş doktora gidince öğrendim
aysegul-17 Sancarefeem aynen öyle hem bizi hazırlıyorlar hem kendileri hazırlanıyor Allah sağ Salim ve zamanında kucağımıza almayı nasip etsin 😌
Mehtap23 Bendede var bu sıkıntılar doktorum bol bol dinlen demişti. Ama benim normaldede erken Doğum riski var birazcık🙈
Sancarefeem Mehtap23 ay Allah korusun canım ya çok korkuyorum bende işte nereye dinleniyorsun 2 yaşında çocuk evi yemeği ooo 🥺
Denizyildizii Miniksutanesi tabi artık son haftalar olduğu için kasılma yalancı sancı gibi şeyler gayet normal
ay-se Sancarefeem gel sarılalım her postta genelde karşılaşıp aynı şikayetlerimiz oluyor cahil cüheyla kaldık bakalım ne olacak 😂
Sancarefeem ay-se aynen kuzum kankim sensin burda valla haftalarımız da yakın 😂🥰 benim 2. Hamilelik ama ilkinde İnan asla böyle şeyler yaşamadım zaten sezeryan oldum 37 de o yüzden bilmiyorum
ay-se Sancarefeem kaç yıl var aralarında ? Hep diyorlar zaten her çocukta farklı heyecan yani her doğum yeni tecrübe 🙄
Ezelaleyna Sancarefeem bende 34 haftamdayim dün temizlik yaptım doğum öncesi hazırlık temizlik sonrası çok ağrım oldu kasigim ve belim çok ağrıdı sabaha kadar uyuyamadım oturdum hep nerdeyse sık sık değil ama ara ara giriyo canımı yakıyor karnım sertlesiyo acaba doktora. Gitmelimiyim yoksa normal mi