Nuray35 Ben gebeliğim başından beri özel ege yaşam hastanesi ne gidiyorum şu an 22haftaya girdim. Doktorum ipek demir di malesef hastahanede ayrılmış.O hastahanede bildiğiniz ve onerebileceginiz kadın doğum uzmanı var mı acaba ? Şimdiden teşekkürler 🤚
0322sukran Nuray35 merhaba bende 25 haftaligim ipek hanıma gidiyordum ayrıldığını duyunca yesilyurtta devam etmeye karar verdim ege yaşam ile ilgili güzel şeyler duymadim die bıraktım orayi
Asyaaa35 Nuray35 merhaba canım ben egepol hastanesi şükran kopal dr ya gidiyorum cok iyi ve ilgili bir doktor öneririm benimde bi arkadaşım ege yaşam hastanesine gidiyordu dogumunu da orada yaptı ama hiç memnun kalmamıştı
Nuray35 0322sukran Ya bende böyle kaldım ortada ne yapcam karar veremedim. Bu hafta ayrıntılı ultrason a girmem gerekiyor .Bakalım diğer doktorları araştıran artık🥺
Nuray35 Asyaaa35 ben ikinci doğumumu ipek hanimin yanında yaptım çok memnun kaldım .Ege yaşam bize çok yakın canım o yüzden orari tercih ediyorum . Yarın için bir doktordan aldım randevu bakalım . inşallah iyi biridirde onunla devam ederim artık🤷🏼♀️ Asyaaa35
Asyaaa35 Nuray35 anladım canım inşallah gönlüne göre iyi bi doktor bulursun ama egepolde çok uzak degil bulamazsan orayı öneririm
nsdg @Nuray35# Nuray35 dr Merve Durmuş Ege yaşamda yeni başladı ,dr umu değiştirip ona gitmeye başladım,doğumu da onda yapacağım inş son 17 günüm kaldı,tavsiye ederim hem insan olarak hem de mesleki olarak çok iyidir
Nuray35 nsdg Bende bugün ona gittim ve çok memnun kaldım .Çok tatlı ve ilgili bir doktor inşallah doğumumu da onun yanında yapicam.Yorumun için teşekkür ederim canim 😊
nsdg Nuray35 Nuray35 ah çok sevindim , kendisini çok uzun süredir tanıyorum,son bi kaç ayımı onun İzmir’e gelmesini bekleyerek geçirdim.sağlıkla gelsin yawruşlarımız ne kadar kaldı doğuma ☺️
Nuray35 nsdg Kusura bakmayın yeni goedum yorumunuzu 🤦🏼♀️ doğuma 116 gün kaldı Rabbim sağlıkla kucaklarında almayı nasip etsin sizin 😊
nsdg Est olur mu hiç öyle,ne kusuru ..biz yolculuğumuzu dün akşam tamamladık çok şükür, merve hanım ve ekibiyle çok güzel bir doğum yaşadık,darısı başınıza .sonucu çok güzel bir yolculuk