Esrakly bu sorularınızın hepsi kişiye özel durumlar. Yani hiç kafanızı bulandırmayın bence. Her iki doğumunda hem kolaylığı hem zorluğu var. Normal doğum yapıp hemen sütü gelmeyen, dikişi fazla olanlar olabiliyor, Hamilelik nasıl kişiye özelse doğum da öyle. Herkesin hakkında hayırlısı olsun 😊 bende korkuyordum özellikle normal doğumdan. Ama akışına bırakmak en doğru kararmış, çünkü insan bu tarz soruları düşündükçe korkuları ve kaygıları artıyor. Bu da hali ile psikolojik olarak etkiliyor bebeğe yansıyor. Umarım hepimiz güzel geçen pozitif doğum geçiririz 💕 evlatlarımızı sağlıkla alırız kucağımıza ❤️