Kaç mm olduğu önemli canım. Haftanız iyi eğer çok kısalma yoksa progestanla uzayabilir. Dinlenmeniz ve ilaçlarınızı kullanmanız durumunda inşallah bir problem olmaz. Rahim Ağzı kısalması erken doğuma sebep olabiliyor ama bu illa ki erken doğum olacak anlamına gelmiyor. Benim 20 küsur haftalarda 30 mm e düşünce doktorum bazı şeyleri yasakladı, ilaç yazdı, kasılmalarım olduğu için de magnezyum kullanmam gerektiğini söyledi. Bugün son defa progestan kullanıcam. Dikkat ettim bir süre, ilaçlarımı kullandım ve sonraki kontrolde 37 mm olmuştu çok şükür. Doktorunuzun detaylı bilgi vermesi gerekiyordu bu durumda. 🤷