Merhaba Hanımlar
Yarın doktor kontrolümüz var Belki cinsiyetimizi öğreniriz ilk çocugumuz cinsiyet partisi yapmayı düşünüyoruz öğrenirsek fikri olan varmı arkadaşlar Gereksiz vs demeyin heves ettik işte 😀 Ve Çarşamba günü doğum günüm öğrenirsek o gün yapmayı düşünüyorum fikirlerinizi bekliyorum 🥰