Oznur_12 Sezaryan doğum yaptım bebeğim şuan 8 aylık ve bugün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim benim için tehlikesi varmı acaba yaşayan oldu mu
-21irem Oznur_12 bebeğim 1 yaşına yeni girdi bende 16 haftalık hamileyim sezaryen ile doğum yaptım şuan bir problemim yok doktorumda sıkıntı yaşarsın gibi birşey söylemedi içini ferah tut canım Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz