Merhabalar arkadaşlar, sabah kalktım bişiyim yoktu diyetisyenin verdiği diyete uyn birisiym evde kendim ölçmüyorum bi kaç kez sağlık ocağına eorada bakıldı normaldi. Sabah kahvaltı yaptım herşy normal sonra birden soğuk terleme oldu açlık oldu bende gittim hemen bi meyve yedim ardından yoğurt diyetimdede var zaten ama saat 4 oldu hala bi halsizlik bi terleme var bu arada bebeğim hareketli..
ya Allah’ım yardım etsin sağlıla bi doğursam bu gebelik şekeri beni mahvetti resmen ya 36 haftada halsizlik normal mi doktorada cuma gidicem daha var evham da yapmak istemiyorum