Beyza97 28+3 üm iğne için randevu aldım 29 haftalık olucaz o zaman sizce geç kalmış olurmuyum kimisi 34. Haftaya kadar yapılabilir diyo
Esraa_mommy Beyza97 canım benim doktorum normalde doğumda yapıcaktı bana iğneyi geçen gün kanamam olunca hemen yaptılar 31+5 im bende geç değil kanamam olmasaydı doğumda olcaktım ben de