Nurrr- Kızlar merhaba keseniz göründüğünde beta hcg değeriniz kaçtı ve kaçıncı haftada alttan muayenede gördünüz ?
1999luanne Nurrr- 5+6 haftalıkmısım ilk kontrol de . Kese göründü bebek görünmediği için alttan muayene oldum bebek göründü gorunmeseydi dış gebelikmis
Duygu0621 Nurrr- ilk betam 98 çıktı 1 hafta sonra 1028 çıktı, kesem 5. Haftada göründü ultrasonla , geç döllenme oldu 7. Haftada bebeğimin kalp atışını duyduk çok şükür alttan muayene gerek kalmadı ve kürtaja 🙏🏼🌸
Deletedmom_33 Nurrr- 5.haftada gördüm HCG baktirmadim. 14.haftaya kadar alttan muayene oldum vajinal ultrason ile.
Elika0 4-5 haftalıktı beta da. Doktorum alttan muayene etmedi kese görünüyordu zaten. Ama alttan muayene bence olmayın bir iki hafta daha bekleyin kese görünecektir.
Meri3220 Nurrr- geçen hafta 4+2 iken hcg 2200 çıkmıştı kese gözükmedi bugün 5+2 olduk şükür keseyi gördük geldik ama beta bakmadı ve alttan muayene etmedi karından gördük. Rabbim herkese nasip etsin inşallah
Curcu Haftada keseyi gördük 7. Haftada kalp atışını duyduk. Geç döllenme olduğunu söyledi perinatoloğum.
HazelDerin Nurrr- Ben erken öğrendim betayı iki üç kez takip ettim iki katı arttı daha da etmedım en son bı hafta önce 1100 falan dı smdı sanırım10 bin 15 bin arası bişeydir. Bebek daha gozukmedı kesede cok küçüktü zaten 😊
bebeklibirisi Nurrr- ben de yeni öğrendim hamileliğimi bugün gecikmemin 3. Günü ve çarşambaya randevu alabildim 5 gün gecikmiş olacak yani kese görünmez herhalde dimi bu kadar erken gören var mı
Nurrr- bebeklibirisi açamadım fotoğrafı ama testte çıktıysa yüksek ihtimal vardır benim ilk testim çok silikti ona rağmen 12 çıktı beta inşallah hamilesinizdir 🙏