Yaya Ben sezeryan oldum bu gun şimdi benden kan geliyo.doktora sordum bi şey demedi normalmi boyle olmasi?
fyznrilter Yaya dikişleriniz mi kanıyor yoksa normal adet gibi mi kanama. Adet gibiyse normaldir. Zaten doğum normalde olsa sezeryanda olsa nifas kanı görünüyor her kadında
Bebiscann Yaya kan nerden geliyor cnm dikişten mi vajinadan mı anlamadım vajinadan sa eğer iki aya kadar bile geliyor bende 2 sezeryan oldum biliyorum canım normal yani, çünkü normal doğumda rahim hemen temizleniyor ama sezeryanla rahim hemen temizlenmiyor
Nlfrylmz Yaya regl kanı gibiyse çok normal ama dikişlerle ilgiliyse sıkıntı. Sağlıkla büyütün bebişinizi.