Duygu0621 Merhaba hanımlar 19+3 haftalık hamileyim , geceden beri bebeğim hareket etmiyorr sizce normal mi , birde çok stres yaptım evdekiler korona oldular bende de belirtiler başladı bişey olucakmış korkusu var içimde inşalah bebeğime bişey olmaz 😣
Mrv1007 Duygu0621 daha o haftalara gelmedim ben ama aksamdan beri hissetmiyor olsam büyük ihtimalle bir doktora görünürdüm. İnşallah korona değilsinizdir, eğer öyleyse de sağlıkla kolayca atlatırsınız. Çok geçmiş olsun evdekilere de 🌸🙏🏼
cerenmina Duygu0621 içini ferah tut ben de 22 yim tam haftasonu hem çalıştım hem de eşimle çok büyük kavga ettik. Hareketleri çok azdı. Bu haftalarda anne stres yapınca ve yorulunca uyuyormuş genelde.
Demirtass12 Duygu0621 hafta olarak daha çok küçük benimde o haftalarda birgün hareket ediyorsa 2 gün etmiyordu
Babymee Duygu0621 o haftalarda hareketini düzenli ve sık hissetmemeniz normal. Sizin duygu durumunuza bağlı olarak da hareket durumu değişmiş olabilir bebeğin. Rahatlayın, tatlı tuzlu birşeyler yiyin sonra sakin sessiz bir ortamda uzanın hissedersiniz inşallah. İçiniz rahat değilse de doktorunuza sorun.
Duygu0621 Mrv1007 çok teşekkür ederim ama hastaneyede gidemiyoruz çünkü karantinadayız yoksa çoktan gitmiştim birde aylık kontrolüme denk geldi karantinamız malesef , güzel dilekleriniz için saolun 🌸
Duygu0621 cerenmina rabbim yuvanızda huzur mutluluk eksik etmesin inşallah sıkıntılarınız gider bir daha yaşamazsınız böyle bişey , inşallah dediğiniz gibidir stresten öyle oluyordur hareket etmesi içinde her şeyi yaptım ama inşallah hareket eder
cerenmina Duygu0621 Amin inşallah. Ne yediğiniz de hareket ediyor. Mesela benimki çikolataya tepki vermiyor ya da tatlıya. Bir de burada okudum buz gibi bir bardak su içince de oynuyormuş..
Curcu Ben 28. Haftadan sonra düzenli hareket hissetmeye başladım. İlk hareketini de 21. Haftada hissettim. Endişelenmeyin haftanıza göre normal bir durum.
Duygu0621 cerenmina yani bende tstlı yiyince oynamıyor ekşi yiyince oymuyor , birde sağıma yatıncs çok oynuyordu , bacsklarımı kendime çekip sıkışınca hareket ediyordu bide düz uzanınca hiç durmuyordu
Demirtass12 Duygu0621 evet gerçekten herkes soluna yatınca der ya benimde sağıma yatınca hiç durmuyor ya