bernars Kızlar merhaba son adet tarihime göre 5+4 günlük gözüküyor. Adetimden 1 hafta geçti bugün ilk defa ultrasona girdim. Kese bu şekilde gözüküyordu doktora sorduğumda 4 haftalıktır falan dedi 2 hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedim. Görümtüye bakar mısınız sizce normal mi? https://resimyukle.io/r/ptuL2vFX0j
Ceysii01 bernars gayet normal cnm küçük daha benim ikiz oldugu halde bu kadar bile görünmemisti hayirlisi olsun 🧿🌸
bernars Ceysii01 hayırlı olsun sizinde 💐 ilk gebeliğim kürtajla sonlandı kalp atışı durmuştu bunda korkun daha fazla kalp atışını duymayana kadar içim rahat etmeyecek sanırım dualarınızı eksik etmeyin lütfen 😊
Ceysii01 bernars Hiç korkma cnm 1 kere basina geldi diye hep ayni şeyleri yaşayacagini düsünme bu sefer güzel olucak diye düşün hersey gönlünce olsun 🧿🌸