Folbiol folik !!! asiti sağlıkocağındaki doktrum bunu yazdı ve günde birtane içmemi söyledi kendi kadın doğum doktorumda bu folik asiti evet kullana bilirsin dedi buraya kadar sorun yok fakat kadın doğum doktorum pazartesi perşembe kullan demiş fakat ben burayı kaçırmışım son muayenemde doktorumla sohbet arasında bunu söyledim yanlış olmuş dedi bi zararı olurmu dedim ya bi zararı yok ama yan etki yapmadı falan dedi bir aydır uyku düzenim bozulmştı meğersem bunun yüzündenmiş çok şükür başka bi sıkıntım olmadı ama çocukda hiperaktiflik de olabiliyor dedi aklıma takıldı başına bu tarz bişey gelen oldumu acaba bu arada 12 +1 şuan yada bu folik asiti kullanan oldumu