Mercimegin-annesi Hamileliğin ilk aylarından beri baş ağrısı çekiyorum. Başımın sağ tarafı sürekli ağrıyor. Gittiğim her doktora söyledim olur önemli bir şey yok dediler. Baş ağrısı çekenler var mı? Ağrı kesici dışında yapabileceğim birşey var mı acaba?
As93 Mercimegin-annesi mentol taşı aldım trendyoldan onu hafif burnuma bide başıma sürüyorum biraz iyi geliyor
Dmtdmtdmt Mercimegin-annesi farmasinin at kestanesi kremini balıma sürüyorum haftalardır çektiğim baş ağrısını kesti valla