2 sene bebek sahibi olmak isteyenler etiketini inceledim durdum bir gün gebelik bakar mıyım diyordum şükür allahım nasip etti bugün doğum hikayemi yazıyorum :) normal doğum çok istiyodum sürekli plates squat merdiven adaçayı hurma her şeyi yaptım, rahim ağzım çok yumuşaktı bebeğim öncesinden kanala yerleşmişti çatın çok müsait dedi doktorum, 5 dakikada doğup bitecek sanıyodum😂 sabah 5 gibi ağrılar rahatsız etmeye başladı 6-7 gibi doğum sancısı olduğuna emin oldum ama dayanılmayacak bir şey yoktu, 9da hastaneye vardığımda iyice can yakmaya başlamıştı. Muayenede 1 cm açıklık vardı suyum patlamamıştı plates topu getirdiler lağman yaptılar biraz bi şeyler ye sonra yiyemezsin dediler. Az biraz yemeye çalıştım ama mide bulantım vardı doğuma kadar da 3-4 kere kustum (ben regl döneminde de hep kusarım zaten). Neyse saat 9tan 12ye geldiğinde açılmam 4cm olmuş dedi ebe, rahim ağzın çok ince 4-5 cm olsa 1 saate doğurursun demişti öncesinde de. 1 gibi geldi açılmam 6 cm olmuş ama bana bişi demedi sadece kontrol sırasında eşimden ordaki mavi şiş gibi şeyi verir misin dedi suyumu patlattı hiç hissetmedim ağrım yetiyodu zaten:) sonrasında bi anda bi sürü hemşire geldi biri iğne yapcam dedi biri parmağıma bişi taktı biri tansiyon ölçüyo biri nts bağlıyo. İğneye ağrı kesici dedi ama meğer suni sancı vermiş, ağrılar felaket gelmeye başladı. Doktorum geldi ağrı geldiğinde çömelip topun üstne uzanıcaksın dedi eşime beline masaj yapıcaksın dedi ağrı geçince kalkıp yürüyosun veya kalçanı sallıyosun dedi. Ağrı gelip çömeldiğimde zaten ister istemez ıkındım baskı vardı. Bi yandan işedim mi kalan su mu gitti bilmiyorum bez bağladılar allahtan. Orda o sancı 10 kere gelmiş kayınvalidem saymış. Ben bi yandan dayanamıyorum diyorum bi yandan epidural istiyorum diyorum doktorum tamam dedi anesteziyle konuşalım isteyelim ama meğer kaş göz yapmış benim gözüm görmüyo tabi 😂 derken bi sedye geldü hadi gidiyoruz dediler ben bağırıyodum artık deli gibi doğumhanede doktorum zeytinyağ batikonla perine masajı yaptı ama dedi her ihtimale karşı uyuşturucam. Benim gözüm bir şey görmüyodu artık sadece bağırıyodum. Doktor elini soktuğunda belki parmak boğumu girdi belki 2, bebek burda elimin altında hadi son az kaldı mecbur çıkacak bu bebek diye beni gaza getirdi, bacaklarımı ittiriyodum beni rahatlatacak başka pozisyona getirdi bir iki kere orda ıkındım tamam dedi eski haline aldı nefesini topla çeneni bağrına koy ittir dedi hadi az kaldı hadi saçı geldi derken kesi attığını hissettim ondan sonraki ıkınmamla aldı çıkardı, kayınvalidem orda 5 kere ağrı geldiğini söyledi sonra çıktı dedi. Zaten sancının anında azalmasından kafasının çıktığını anladım. Ama gözüm falan kapalı benim bayıldım bayılcam. Bi an aklıma geldi hafiflediğine göre çıktı dedim gözümü açtım bulanık gördüm göbeğini kesmiş elinde kanıyla pisiyle ufacık bi bebek hep videolarda izlediğim şey karşımda. Gözlerim kapandı doktor bebeği koydu geldi senin işin bitti dedi karnıma bi iki dokundu bastı plasentayı aldı sonra dikişe başladı. O ara biraz kendime geldim artık ağrı gidince bebeğimi izlemeye çalışıyorum ama hala bulanık, doktor bi ara video çekti dikişten önceydi galiba hem bebeği hem beni çekti eşine öpücük at falan diyo ama ağzım dilim kuru dönmüyo ki, konuşamadım bile onu görünce hemşire hemen şırıngayla su getirdi o baya iyi geldi. Dikiş atılırken artık sohbet ediyoduk dikiş nasıl ne kadar hatta gereksiz konulara bile girdik eşime sonrasında anlatıyorum orda aklınıza o mu geldi diyo ama ağrı gidince kadın günü gibi oldu😂 bebeğimle gitmek istiyorum dedim sağolsun doktorum kız video çekerler dedi tokam falan kayıktı çıkardı saçlarımı düzeltti bebeğimi verdi, kalkmadan önce de bi sürü bebeğimle fotoğrafımı çekti kendisi çekindi çok pozitifti o beni rahatlattı. Ayağa kalkınca çok zorlandım ama o beni tuttu Bebeğimi ben çıkardım babasına verdim sonra yine midem bulandı sedyeyle çıktım odama. Doğum saatimiz 14.43 bu arada:)