aksu5334 Ayseq valla ilk gebeliğimde bilmeden 20 tane midye yemiştim daha da yerdim de yan masadaki adamlardan utanmıştım🙈 nasıl iştahlı yediysem onlarda durup durup iki iki almışlardı tezgaztan🙈🙈🙈
Ftsclskn Ayseq Midye yemem de, Kokoreç istiyor canım 🙊 Yememeye özen gösteriyorum tabi ama canım da çekiyor ya 🤦🏻♀️🙊🙊🙊
Gulsumelif Ben de çiğ köfte istiyorum ama daha yemedim 11 haftaya giriyorum sorun olurmu bilmem korkuyorum🤭
Sehnur Gulsumelif 36. Haftadayım haftada 4 günüm çiğköfteyle geçiyor bi ara her gün yiyordum doktorum etsiz olduğu için sorun değil istediğin kadar ye dedi 😂
twofruits Gulsumelif çiğköftenin etsiz olduğu sürece zararı yok ilk üç ay midye yeme demişti doktorum bana çiğ yada az pişmiş ürünler tüketme sakatat ürünlerinin de çok iyi temiz olduğunu düşünüyorsan aşırı olmayacak şekilde yiyebilirsin dedi
Dilekcnkn Ayseq Ben yiyorum canım çekerse gebeliğin ilk başlarında baya yedim midye kokoreçte bir sefer yedim daha görmedim fazla görsem yine yerim 😂😂
Gulsumelif Bende kokoreç sormuştum ama bir çok anne yedim yiyorum yazmıştı sadece iyi pişmiş ve güvenilir bi yerden almaya özen göstermek gerekiyormuş
B8use Ayseq Ayseq ben ilk gebeliğim de kokoreç aserdim resmen doktora sordum temiz olduğuna güvendiğin yerden ye dedi şimdi ikinciye hamileyim kokoreç bir kere yedim 12 haftaligim sırdan da 3 kere yedim çok şükür birşey olmadı 💞😋
B8use Ayseq tek yemedigim midye idi ona guvenemedim fakat İstanbul’da olsam midyeci ahmette yerdim orası temiz güvenilir onun dışında yemedim hamileyken
Burcunuz Valla şunu yersem bişey olrmu diye hiç dusunmedim buzamanda kdr ne istediysem yedim yiyotm de ,35 haftalıgm şuan 🤣🤭
Merve171214 Ayseq Midye doğumdan snra yicem ama kokoreç haftada iki kere yiyorum doktorum temiz yapan yer oldugundn emin olduğun sürece abartmadn yiyeblrsn demişti bende güvenilir bir yerden yiyorum ama midye yiyemiom gözüm yaşlı doğumu bekliyorum 😂
Kafam Ayseq ben yedim ceyrek yiyorum nefis köreltmek için 30un ıcındeyım en fazla 3 kez yemişimdir midyede ıkı tane yiyorum cok canım isterse deniz kıyısına tatile gittiğimizde