Caglaluna hiç kafama takma canım eğer öyle bir şey varsa bile erken öğrenmek bile nimet emin ol ♥️ İnşallah yoktur ama varsa bile her şeyin çaresi var sıkma canını. Çocuk kardiolojiye ve perinatologa git mutlaka 🙏🏻 Ben 21. Haftamda detaylı ultrasonda yaşadım aynı şeyi kalbinden emin olamadı doktorum şüphelendi, Zeynep kamil hastanesi perinatoloğa yönlendirdi gittim detaylı baktılar kalbinde büyük bir delik olduğunu ve fallot denilen kalp hastalığı olduğunu söylediler.Çocuk kardiolojiye gittim doktor doktor gezdim hepsi aynı şeyi söyledi. İyi ki erken öğrenmişim ama bana üniversite hastanesinde doğum yapman lazım dediler ona göre doktor hastane belirledim.Normal doğum yapamazsın dediler seZaryana gün aldık şuan 34. Haftaya giricem 38 sonunda sezeryan olcam nasipse rabbim yaşaması için bi imkan vermiş oldu yani o yüzden hiç
sıkma canını Bazı delikler doğumda doğum sonrasında kapanadabiliyo