Susambebis Arkadaslar dolap uygulamasına abiyelermi yüklemeye başladım fakat hiç bir etkileşim alamadım nasıl alabiltrm. Maksimum 150 tlye satıcam 1 2 kez giydiğim temiz kullandığım abiyelerimi
Sedaaaa2 Susambebis takip edin insanları mesela bi de ürünü öne cıkarma hakkınız var onu yapın ana sayfaya ürününüz düşüyor
Ccgdm Susambebis ben 400e yakın ürün sattim ama insanlar genelde marka ürünleri ucuza almak istiyor ben zara, İpekyol,Twist filan sattjm
Sedaaaa2 Susambebis takp ettim sizi takıpcılerımede önerdim bi süre insanları takip edin takıp dönüşü olduktan sonra yavas yavas azaltın takıp ettıklerınızı bi de ilk satış önemli güven açısından insanlar biraz korkuyor
Susambebis Sedaaaa2 takip rttiğim kişilerinde beni takip ettiğini nasıl görüyorum ,desteğin için çok teşekkür ederim canım ya 😍