Essraanil @Sermec27 canım merhaba bir forumda gördüm seni senmisin bilmiyorum ama sensen danışmak istedin😊 bildiğim kadarıyla hamilesin hamileliktwn önce coraspin kullandınmı kullandıysan ne kadar süre kullandın ?
Sermec27 Essraanil yok canım ben doğum yaptım cok sükür coraspin hamileyken kullanmıştım ama kanama olunca 5 haftada bıraktım doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullandım 🥰
Essraanil Sermec27 ne güzel çok sevindimm gözün aydın canım benim bana doktorum öncesinde kullanmamı söyledi ama 4 aydır kullanıyorum 2 aydır da gebelik süşünüyorum olmadı coraspinin zararı olurmu diye endişeleniyorum ondan sordum
Essraanil Sermec27 ah hiç önemli değil inşallah hayırlısıyla hamile kalayım da🥰 sizi de takip ediyorum bayadır buralardayım çok dua ederdim size siz de annesiniz ne olur bana dua edin 😔
Mukaddesahin Essraanil hayır canım hamike kaldım yanlış değilsem ikili taramadan sonra kullanmaya başladım
Sermec27 Essraanil Rabbım kucağını boş bırakmasın inşallah canım benim bol bol Meryem suresi oku Rabbım seninde kucağını doldursun inşallah canım benim kaç yıllık evlisin kaç yıldır istiyorsun
Essraanil Sermec27 Allah razı olsun canım benimm 26 haftalık ölü doğum yaptım sonra bir de düşüğüm oldu malesef canım 3 yıldır evliyim
Sermec27 Essraanil anladım canm Rabbım bizleri cennetinde kavuştursun inşallah sabr canım Rabbım tez vakitte kucağını doldursun inşallah 🤲