Fatnur38 Kızlar 6 Ekim bat test yapmıcam gecikene kadar belirtimi dir bilmyorm ama bacaklarım da hiç derman yok otrdgm yerde bile yoruluyorum gördüğün seyleri canım hemen cekiyor benzeri seyler daha önce basma gelmedi hiç gelen yada aynılarını yasayan varmı
Minik_mucizem2 Fatnur38 aynısı bende de var. Yemek yiyiyorum mesela enerji almis olmam gerekiyor ama sanki yememisim gibi üşenerek yiyiyorum çok yoruluyorum bacaklarım a vuruyor karin ve kasik agrim
Fatnur38 Minik_mucizem2 bende agrı yok sadce halsizlik var cabuk yorulma var yüzümde kırmızı kırmızı sivilce gibi bişiler cıkyo ayaklarım üsüyo
Fatnur38 Minik_mucizem2 ben 3 ay önce 1 kez yaptm olmadı doktora gittim tüp kolunda 2 tane kist cıktı erimeyen cinsten agustos ta aldırdım laparoskopi yöntemi ile o sırada tüpleri kontrol etmiş tek tarafın ucu tıkalıymıs acmıs şükür bir engel kalmadı gebe kalman için dedi ama takip felan yapmyorm nekadar dır denyosunuz
Minik_mucizem2 Fatnur38 15 aylık evliyim 7 .bci ayda hsmile kaldım boş gebelikle sonuçlandı 9.ncu haftada kürtaj oldum. Bi ay bekliyorum işte. Önceki ayda klomen kullandım değerlendiremedik 3 defa dışında tutmadı iste
Fatnur38 Minik_mucizem2 Bende 13 aylık evliyim 4. Ayımda kimyasal gebelik yasadım sonra gebe kalamadım bidaha canm zor seyler yasamssn insallah rabbim tez zamanda hayırlı evlat nasip eder kürtajdan sonra genelde hemen tekrar gebe kalırsın derler ama