ay-se Fundamomm bende başlarda bu kadar olmamıştı ama son haftalarıma geliyorum deliler gibi uykum var gözlerimi asla açamıyorum 😕
Aycaaa571 Fundamomm hamileliğin ilk haftalarında bebek annedeki vitaminleri emdiği o vitaminlerle beslendiği için anne halsiz ve yorgun hissediyor aynı durumu bende yaşadım
sheyda1991 Ben günde en az 12 saat uyuyorum uyumadığım sürelerde zaten sürekli istifra ediyorum. Pazartesi işbaşı 😬 artık Allaha emanet bakalım ne yapacağım
Mminikmucizemmm 27.haftadayım keşke ilk üç ay daha fazla uyusaymışım diyorum birkaç haftadır uyku haram 🤦🏻♀️
Fundamomm Mminikmucizemmm uyku iyi de geride olanlar kötü yemek yiyemiyorum surekli ayranla midemi durduruyorum
Mminikmucizemmm Fundamomm bulantınız varsa doktordan ilaç isteyebilirsiniz ben çok kusmadığım için ilaç bereyim mi dediğinde istememiştim, meyve filan yiyebiliyorsanız meyve yiyin havalar bozuyor en azından vitamininiz eksik kalmasın hasta olmayın
Umudayolculuk36 Fundamomm ilk haftalat bende öyleydim canım şimdi 27.hafta gene başladı gümdüz uyurdum gecede 8de yatağa girer gene uyurdum