Berfinyazkent Kızlar merhaba size bir sorum olacaktı ben 29+3 hamileyim benim bebeğim 1400 grm sizce fazla değil mi yada nefes darlığım mı öyle hisetiriyor.
Selin_34 Berfinyazkent benim 26. Haftada gittim en son 1200 gramdı. Doktorum normal dedi. Bence sizinde normal fazla değil gibime geldi ama😊
nevamm1 Berfinyazkent benim 29.da 4 gün önce 1.690 gramdi canım 2 hafta ilerde gelişim olarak bir sorunu yok dedi doktor şekerde çıkmadı saglikliysa bir sorun olmaz Allah’ın izniyle merak etme.erken doğum riskim olduğu için kilo alsın istiyorum bende.