Hapi_mami Sürekli tansiyonum 8-4 dünden beri çıkmıyor basına gebelikte surekli tansiyon düsüklüğü yasayan var mi ? Ve yükseklikte tehlike olusturuyor biliyorum fakat dusukte ne olur. Acil bisi yapmadi istirahat diyor
Seymagedik Hapi_mami güneşe çıkmayın dinlenin ayakta durunca bende de oluyor doktor bsey yapamyr herşey bizim elimizde dinlemekten başka bseyi yok limonlu su ayran içe içe ayakta durdum
elmaliturtamm Hapi_mami düşük bişey yapmaz sen kendini kötü hissedersin ☺️ ben yaz’ı ayranla geçirdim bide kan ilaçlarımı devamlı aksatmadan aldım şuan düzene girdi biraz
Hapi_mami evlatkokusu0806 dunden beri sürekli tuzlu ayran yapiyoruz ayaklarimi uzatıyorum fakat hala dönüyor hic rahat değil kafam 😵💫😵💫
evlatkokusu0806 Hapi_mami bende ne kadar yesem düşüyor doktora git canm bilmiyorum ayıla bayıla yemek yapıyorum
Hapi_mami evlatkokusu0806 aynen bitane daha kizim var 1.5 yasinda dünden beri geçmedi bende ayniyim sanada gecmis olsun
Hapi_mami elmaliturtamm kan degerim 8 doktor cok dusuk deger dedi ilaci arttırdı ama cok endiseliyim su kansizliktan dollayi dogumdan
elmaliturtamm Hapi_mami benimde var kansızşığım ama ilaçlarımı düzenli kullandım bakalım yarın doğuma giriyorum bende :)
Hapi_mami elmaliturtamm hayırlısıyla sag salim girin bebeginde sende sağlıklı bi sekilde çıkarsınız inşallah 🙏🏻