AnneBebek0 Merhaba arkadaslar, haftada yani carsamba günü cati muayenesi olacagim. Burda bazen cok aciyor muayene vs. gibi seyler yaziliyor. Dogru mu? Saniyelik sürüyor ve acimiyor diye düsünüyorum…
Skaymak AnneBebek0 Sakın olumsuz etkilenme tatlım acımıyor hissetmiyorsun bile genelde ebeler açıklayarak yapıyor çatı muayenesini benim öyle olmuştu korkulacak bir durum yok