Kubrayusuf 6. aydan itibaren kendi odasında yatmaya alıştırmaya başlayacağım, bir kaç çocuk gelişim kitabında kısaca okuduklarımdan aklımda kalan 7-8. aydan sonra oda ayırmanın daha da zorlaştığı, 3-4 yaşına kadar çocuğu aynı odada hatta aynı yatakta yatırmanın hem anne-baba ilişkisi açısından hemde çocuğun gelişimi açısından olumsuz etkilendiğini söylüyor uzmanlar. Mesela çocukları dudaktan öpmenin yanlış olduğunu düşünüyorum bunu anne babadan görüyorlar daha çok, başkaları tarafından istismar sayılan bir davranış uygulandığı zaman çocuk bunu normal sanıyor ve kimseye söylemiyor. Ayrıca bebek bile olsa ayrı bir birey olduğunu unutmamak lazım, onunda kendine ait alanı olması en sağlıklı olan.