Kardelenuslu Sancisi başlayan varmı nasıl gidiyo bebekleriniz nasil yarin kontrole gidicem bakalim bebişim kac kg olmus 🌸
birmavihikayesi Kardelenuslu 35+1 bugün kontrole gittim 2300 dedi 3 hafta karın çevresi gelişim geriliği var dedi nstye girdim sancılar yavaştan başladı tek yaptığım şuan dinlenip dua etmek
Smrtgsn Kardelenuslu 35+0 bugün. Yarın kontrolümüz var bizimde 🤩 en son 31+2 de gitmiştim 2050 gr dı miniğim. Bakalım kaç kg olmuş 🙆🏼♀️ Heyecanla bekliyorum yarını 🌸 Haftada nst de sancılarım çıktı ve 1,5cm açıklığım olduğunu öğrendim… Ciğer geliştirici vuruldum ve progestana başladım. Şuan da herşey normal devam ediyor bakalım 🙏🏻
yeniannna34 Kardelenuslu 36+1 bizimde haftamiz💜 Kilosundan bir haberim çok merak ediyorum ama o kadar hareketli ki bazen diyorum kesin tombis icerde duramıyor gelecek😅Arada ağrılar falan oluyor genellikle bel ağrım çok var
irem_321 Kardelenuslu 35+5 olduk bizde az önce geldik nstde bi sorun çıkmadı herşey yolunda 2730 olmuş kilomuz💙
Kardelenuslu birmavihikayesi inşallah sağlıcakla gününde gelir bebişiniz bütün annelerimizin duaları kabul olur inşallah 🙏🏼🙏🏼
Kardelenuslu Smrtgsn benimde kasıklarıma regl agrisi gibi agrilar giriyo bazen onlar sancimi oluyo acaba 😱
Deniz59 Kardelenuslu 35+2 yüz bugün kontrolümüz vardı kilomuz 2700 olmuş b sıkıntımız yok çok şükür 🥰
Smrtgsn Kardelenuslu işte bende bilmiyorum ki sancının nasıl bir şey olduğunu 🤷🏼♀️ Nst de sancım çıkınca çok şaşırmıştım zaten 😐
Burcunuz Kardelenuslu Cuma günü kontroldeydm 2700 kilomuzdu sancilarim 33 den belli olyr hatta serum ile durdular smdi ağrılarm oliyor ama kasılma düzenli deil oyuzden bekliyorm 37 ye gelsek. Rahatliycam enazindan olsada Sknti olmaz
Smrtgsn Kardelenuslu çıkmaz inşallah canım 🙏🏻 Zaten artık dinlenmemiz gerekiyor 🙆🏼♀️ Bol bol dinlen 🌸
Kardelenuslu Smrtgsn inşallah 🙏🏼 dinlenmek mi 🤭🤭 evin işlerinden dinlenmeye vakit kalmiyor zaten sabahtan aksama anca bitiyor haraketler yavaslayinca 😅
Yaqmur 35+2 yiz bizde bugün kontrolüm vardı 2600 kilosu 47 cm boyu yalancı sancılarım var çok şiddetli değil ama bekliyoruz bakalım
Esra2288 Kardelenuslu 35+0 olduk bizde şükğr yarın kontrolüm var bakalım bizde durumlar ne çiçek kızımla🌺
Smrtgsn Kardelenuslu kocam sağolsun diyeyim o zaman 🙆🏼♀️ 😂 hamile olduğumu öğrendiğinden beri hiç iş yaptırmaz bana 😂 rahata o kadar alıştım ki şimdiden kara kara düşünüyorum doğumdan sonra nasıl yapıcam diye 🤷🏼♀️😂😂
Kardelenuslu Smrtgsn Ay maşallah bunu heryerde söyleme nazar değer benimki sagolsun hiç hamile psikolojisine girmeme müsade etmedi 😅😅