Kızlar sultanbeyli saygı hastanesine gidiyorum gebelik kontrollerim için çok kişi yoktur belki giden ama aranızda giden varsa doktor öneriniz varmı ben selda hanıma gidiyorum çalışma saatleri akşam 6 dan sonra oluyor muayeneydi falan derken çok geç çıkıyoruz hastaneden memnun kaldığınız başka doktor varsa ismini alabilirmiyim🥰🙏